Let’s Carpe some fucking Diem!

(按:呢篇文係1月29日,第一次開刀前寫,亦係我首次公開講病情。在meduim都留個紀錄,好似會流傳耐啲,其他人易啲搵得返。時序時,呢篇文之後,就係《論盡我阿媽》(第二次開刀前寫),然後係《入院記》(第二次開刀),同埋《三刀》(第三次開刀前寫)

===========================

[Let’s Carpe some fucking Diem!]抱歉年近歲晚破壞大家嘅心情,不過不能不寫,甚至不能拖多兩日出,信我。呢篇應該係作者區區在下我本人,自問近年寫得最好嘅文,因為沉澱咗好耐,諗咗兩個幾月,照計點都唔會十分非常之差。當然呢啲同讀者嘅評語可以完全無關。但好重要,重覆多次,唔係我一時衝動寫嘅文。Of note,呢篇文係我星期六朝早開始寫嘅,但未必寫得完。

受眼藥水影響,睇唔清,多錯字,畀啲想像力

(update : 定咗星期六晚八點開)

1. Every existing thing is born without reason, prolongs itself out of weakness, and dies by chance. — 沙特

TLDR 5 個

我個情況(醫學上)

Worst case:咁萬一,真係盲咗

唏盲咗唔一定要死啫,呀邊個邊個咪好地地

我會想做乜,有乜心願未了

唔好拖累人,唔好拖累埃汾太,佢要有佢嘅生活

你可以做啲乜?

TLDR 5 個

2. TLDR:生命嘅嘢,好似陽具咁,其他人總話唔介意長短,夠用就得,但當事 人永遠唔係好信服。可以肯定嘅係,太短肯定唔好,但太長而冇內容嘅,亦係嘥氣 — 呢段十分之林振強,但我同佢唔同,我嘅特點(優定缺?)係我有事會講,會同朋友講同讀者講,唔會自己收埋。所以我話OK就真係OK,而我唔OK就真係唔係幾OK。而家就唔係太OK

3. TLDR2:本人可能會盲,全盲,之後可能會死。咁we are all dying,我當然係講遠早於平均壽命而死。咁我相信,冇人唔知道咩叫「全盲」同埋「死」架可?邊隻字唔明?(但真係有人問我係咪即係睇唔到嘢)。當然,「可能」有幾「可能」就唔知,但至少足夠令我寫呢篇文。

4. TLDR3:而我其實並唔係太想寫呢篇文,但又有咁嘅必要,反正我向來都奉行最高透明度,亦都有唔少朋友知。咁即使我冇同你講,唔代表我唔當你係好朋友,只係你唔問起我又唔會主動講咁解,畢竟呢啲並唔係十分增進食慾或性慾嘅話題。大家日常受嘅壓力仲唔夠?

5. TLDR4:如果畀我有得揀,我就寧願揀例如我會聾咗啦,坐輪椅啦,咁都好似好啲。但邊到你「揀」,有得畀我揀我做吳彥祖添。事實係作為一個鍾意睇書,睇戲,睇波,睇女嘅人,我盲咗,仲有乜生趣?咁真係不如死咗去算啦。我並唔係好負面好晦氣咁講,而係一個我自覺好「理智」好「合理」嘅決定。

6. TLDR5:大家都會識講,生命不在乎長度,在乎係咪精彩,係咪無憾。我下面會講(唔止,「我下面」都會講,中文真偉大),但短答你:我覺得暫時我嘅人生,都相當精彩,死而無憾,不枉此生。好老套,都算感恩,上天待我還不錯。固然人總係貪心,但抽離啲睇,喂,今日最後審判,面對造物主,佢反問我「仆你個街我有冇待薄你?」,我都好難投訴乜?

我個情況(醫學上)

7. 最唔想寫呢部份,唔係我唔願意講,但會失焦。所以快講所有你需要知道嘅嘢,就唔使介紹神醫氣功周兆祥畀我了。

8. 實情好多好多朋友都知咗好耐,木人患嘅,係青光眼。即係乜?自己維基。用最淺白嘅語言,正常人眼球入面嘅水(唔係淚水),會排走。但有啲人好似塞咗渠咁,排唔走。咁有乜後果?就會眼壓高。眼壓高就會壓死啲神經線,慢慢睇唔到嘢,而因為完全唔痛,慢性過程,所以往往唔覺。至於點解有咁嘅現象?答案都係唔知。當然你可以話我多行不義有報應,都係narrative啫。

9. 我發現呢個問題,係2017年嘅事,當時睇醫生,咁但右眼已經完全睇唔到嘢(我再講一次,有冇人唔明咩叫完全睇唔到嘢?)。咁但左眼仲睇到嘢,所以定期覆診,滴住眼藥水咁,所以有好多人發現我對眼係好紅嘅。

10. 之後幾年,一路都冇乜好大問題。但去到2021年,7月覆診好地地,然後我唔知做乜遲咗覆診,好似11月尾先去(平時多數3個月),咁個情況忽然變得相當差。醫生轉咗藥水,效果冇乜,做咗次激光(類似你矯視,但完全唔同嘅嘢,唔使入醫院),眼壓降咗一陣,但依然不太理想。

11. 然後醫生當然叫我開刀,然後我又再搞得兩搞,又睇埋另一個醫生(因為原本個醫生我一路都唔多鍾意,咁你可以質疑我又唔係MBBS憑乜判斷醫生好唔好?的確係。咁但總之冇咗個信任,我唔feel good,就講乜都假。況且我唔係轉咗搵氣功師,我都係搵另一個眼科專科啫)

12. 另一個醫生,星期五睇完,都係建議我開刀。咁但情況有啲複雜,「因為就快農曆年」,call me 搞笑但我一路寫文話唔好大時大節前開刀嘛。另外,呀醫生亦都放到年初十。咁所以佢直頭話可以今日(星期六)開,咁然後佢星期日同星期一可以觀察我情況。因為佢就唔想話搞到星期一開,然後初十先睇我情況,就太唔安全。

13. 當然仲有個選擇係,我年初十先開刀。咁但,又要睇醫生判斷(我今日再去睇佢),例如我嘅情況會唔會呢十日差好多啦。仲有,而家佢開咗口服藥畀我(以前一直只係滴眼藥水),咁當然係有一定副作用,咁佢又要睇我覺得可唔可以頂十日(但暫時我覺得啲副作用不大,小事)之類。所以一切仲係未知

14. 如果係開刀嘅,咪開刀。可以選擇唔住院,唔住院就唔全身麻醉。咁我當然唔住院,一來平啲,二來唔鍾意醫院嘅氛圍,三來亦都唔想全身麻醉,多個風險。理論上手術一兩粒鐘,完事後埃汾太就接我返屋企(因為我左眼會包住鈔布,而右眼一早失明,咁我不可能自己返屋企的)

15. 手術嘅嘢,就應該係幫我插條管,排水。但當然,手術有風險了,有機會手術失敗,會直頭睇唔到嘢。恭喜。咁我知好TVB,但我都係有問醫生,個風險有幾大,醫生就話可能1%咁,咁當然都係會照做

16. 但當然,手術成功,亦不等於從此解決所有問題。你知啦,人體嘅嘢。所以either way,我都要準備定我有可能會變盲。

17. 當然最壞嘅情況,就係我手術唔掂,即時盲埋,恭喜。咁呢篇就可能係我睇到嘢時最後嘅文。最好嘅情況?手術OK,我照舊也文也武,之後眼鏡都唔使戴(冇錯,會做埋近視,因為做埋白內障,有些小)

18. 可能有人覺得我鑽牛角尖,杞人憂天,但我一向係個悲觀嘅樂觀者,諗定最壞情況者。況且,唔寫可能真係冇機會寫。而即使手術成功,亦不代表我之後唔會慢慢失明。所以可能寫定都係有用。加上呢篇文已經在我心中好幾個月,點都係要寫,明冇?

Worst case:咁萬一,真係盲咗

19. 如果我真係盲咗,好簡單,我會自殺。有邊隻字你唔明?

20. 當然唔係即刻,可能仲有些少嘢我想做(陣間會講),再加上,我剛另外買咗保險,大家知道不能太早自殺。當然佢仲未正式承保,見我有呢個病當然會會加重保費,但即係只要我兩三年自殺,都係食硬佢,呢個係唯一一個你戰勝保險公司嘅方法。亦有可能佢根本唔受我,但機會應不大,反正保險公司都係大數定律,而事實真係買完一年後自殺嘅人,極少,精算師幫你計晒。

21. 有一期我係一個多愁善感嘅文青,主要係讀書嗰時,中學特別係,成日想死。但大學時開始改變,我講過點解,因為我接觸到兩樣嘢:互聯網,同埋性交。世界居然有咁好玩嘅東西,有時仲係免費,Life is good,生命生命這好傢伙。

22. 到我出嚟做嘢後,雖然都偶有起跌,但都係順嘅多,逆嘅少。因為最困乏嘅年代,我都仲有互聯網,同埋性交,甚至係互聯網帶畀我性交,真好。到工作順利嘅日子,更加簡單。出大大嘅花紅,食好嘅餐廳,上漂亮嘅女,住靚嘅酒店。OK你話膚淺世俗,豬的快樂,咁我又話你知,我睇過好好睇嘅電影,好精彩嘅書,去過古巴去過緬甸去過科索沃,出過書,影響咗唔少人,現場睇過慕遜加柏踢歐聯,去過慕尼黑啤酒節 — 其實於我嚟講,同美食性交都係差不多嘅嘢,narrative啫。

23. 但講返,正如文首我引沙特嗰句:生命嘅嘢,無厘頭咁就開始咗,從來冇人拎你嘅同意(呢個係千古哲學問題)。然後,其實你係因為你嘅怯懦,然後延長佢(當然我地發明好多其他嘢去掩蓋呢件事嘅本質)。最後?不明不白咁就死咗。甚麼都沒有了。

24. 同樣係存在主義嘅,卡繆就講:世上只有一個嚴肅嘅哲學問題,就係自殺。

25. 我嘅理解,好簡單,拍埋沙特嗰句一齊睇。任何埋怨或投訴生命嘅人,都唔去冲面對一樣嘢:生存,亦係一種選擇。你冇得決定你出世,但一般嚟講,除非你畀人囚禁,或者大病,否則你可以決定隨時終止你生命。但好多人冇去咁做,點解?可能係怕痛楚。但你都死咯,痛楚係乜?況且,點解你care呢個個體嘅痛楚?正如沙特所言,呢種係軟弱

26. 而細細個識我嘅朋友可以做證,唔係因為我而家係「既得利益者」我先講呢啲,細細個我已經係講沙特卡繆,正如咁多年,我都係pro — choice(唔知係咪咁叫),人應該有終結自己生命嘅權利,大家應該尊重,甚至讚揚。我當然亦係pro 安樂死,甚庄係主動安樂死,甚至係協助自殺。當然我明白當中有好多道德倫理問題,但不在本文討論。

27. 我再四強調,我寫呢篇文時,心情相當平靜,甚至有少少興奮,唔係一路寫一路喊或好沉重咁,因為我真係深思熟慮。所以我希望你代入我嘅心路歷程,理解我點解咁諗。

28. 至少呢一刻,我並唔係認為生命一團糟,世界很黑暗。我覺得生命好美好,即係,「至少我嘅生命好美好」。正如我講,你用各種指標,我都可以話係「勝利紅」。你講世俗嘅嘢我有,未必好多,唔係頂尖(「Elon Musk先叫有錢」),但即係,好過多數人,甚至絶大多數人(當然七成,九成,定九成九先叫絶大多數就隨你)

29. 你講世俗嘅,我生活無憂,唔係今次呢壇嘢,照計搵多幾年錢我就「上岸」,「財務自由」。我家有賢妻,樓又早買咗,又隨時可以移民走,之前女伴又不少。

30. 你講冇咁世俗嘅,我睇過好多好嘅書,好嘅戲,食過好嘅餐廳。更重要係我建立到套口味。然後,我自己寫過文,出過書,影響過唔少人,仲有真心嘅fans

31. 再高層次啲嘅,我而家嘅收入,嚟自我鍾意做嘅嘢,有人畀錢我去做。我唔使睇人面色,仲有好嘅朋友,又有埃汾太。What can I say?

32. 即係,就算我聽日就死咗,呢啲「嘢」(「成就」),唔係可以入偉人傳記,但都係好多人兩世都做唔到,對不?咁所以,點會唔係死而無憾?至少我係

33. 冇錯,好世俗咁講,就係「收成期」,呀邊個呢個字真係用得好。雖然不停畀人屌,但我真係要講,你感受唔到咩係「收成期」,因為你未去到咯。

34. 但,「無無奈風雨偏要驟來,叫你失信心」。一般都係咁,去到呢個位,嘩,爽呀,開始想「享福」時,就有其他嘢打埋嚟了。

35. 就係《浮士德》咁,呢下太好太好啦,我想停留多陣,魔鬼就出現了,

36. 亦即係錢鍾書講,「快樂在人生裏,好比引誘小孩子吃藥的方糖,更像跑狗場裏引誘狗賽跑的電兔子。幾分鐘或者幾天的快樂賺我們活了一世,忍受著許多痛苦。我們希望它來,希望它留,希望它再來 — — 這三句話概括了整個人類努力的歷史」(佢呢篇文真係神作)

37. 我撫心自問,係咪真係無憾?yes and no.

38. 好廣義咁講,勞碌咗四十幾年,都冇乜點樣真係「hea」過。好記得瑞信陶冬嗰時寫,如果有一日脫離呢行,梗係即係掉Q走公司個電話,然後瞓佢老味七日七夜。

39. 嗰時呢段話深深打動我。然後2014年我被炒,原本以為「抖下」,都冇乜點抖,又再出山。打後到2018年我在星展裸辭又好,甚至舊年3月又被炒,到而家差不多一年,都好似冇乜真係「休息」過。營營役役,Benz for the mouth,為乜?搞咗個人Facebook Page同Patreon,就係無底深潭。永遠都覺得,喂,不如寫多篇文,呃多幾十個收視,可能多一個訂戶呢,一個就12蚊 一年就144蚊美金啦喎,「夠食碟牛肉」

40. 對,我原本以為係可以撈多幾年Patreon,然後「休息」下,搬去台灣日日做文青又好,環遊世界又好。但結果又係唔係咁簡單。十分電影地,你見啲江湖大佬,個個都係「做埋呢筆收山」,就會出事。

41. 又或者,仲有更多地方我想去,仲有更多好嘅餐廳我想食,仲有更多書,有更多戲我想睇。你知道,係永無止境的。呢種就係人無盡嘅慾望,等於皇帝同富豪追求永生咁。對,「爽」嘅人,咪會想玩耐啲,證明我嘅人生都幾爽。你嘅人生好痛苦嘅,雖然你未必有勇氣終結佢,但嗰一日嚟到,可能你都覺得鬆一口氣。

42. 但你睇各種科幻設定都知,永生係詛咒,生命之所以有意義,就係因為會死。不會重來,亦不必重來。唔用以上嗰啲「仲有好多地方未去」嘅講法,咁,我短短嘅43年貨仔(應該擺到46,陣間解),已經做咗好多人幾世嘅嘢,呢個係最重要

唏盲咗唔一定要死啫,呀邊個邊個咪好地地

43. 我知道,好多盲人甚至可以自己照顧自己,我覺得好amazing,真心佩服。而我甚至仲有埃汾太,佢會辭咗份工全職照顧我,而我亦畀好多人財政上好。客觀條件好好多。

44. 問題係,我係咪要學嗰啲人?What For?Whats’s the point?

45. 對於一個鍾意睇書,寫嘢,睇戲,睇波,睇女,去旅行嘅人。睇唔到嘅嘢生活,仲有乜意嘢?點解要去延長佢?

46. 特別係,我唔係先天失明嘅人。我有過精彩過嘅時間,點去接受黑暗?點解我要去接受?仲有乜意義?

47. 正如我講,畀我有得揀,我寧願坐輪椅,聾啞,加埋性無能。但邊到你揀?

48. 我知,有盲人突字,有讀屏,實情我都試過合埋眼打字,相信寫文唔會好難,但你明知係唔同嘅嘢,我連食齋燒鵝都唔制,你叫我睇突字?即係叫我第時聽陳公同德能講波畀盲人聽?佢兩位高當情操,但我不能接受我係受眾咯

49. 當然,我相信可能真係盲咗,我又可能搵到自己嘅生存意義。螻蟻尚且偷生,真係唔好低估人求生嘅意志,或者唔肯自殺嘅怯懦,但以上係我呢刻嘅想法。第時有新想法,再話你知。

我會想做乜,有乜心願未了

50. 主動定被動,突然或慢慢,人死前,總會諗有乜心願未了,有乜放唔低。你會想點走,我可能都有,但唔係好多

51. 正如我講,我唔係收收埋埋嘅人,以上嘅所有嘢,我一早有同埃汾太講,亦有同我好嘅朋友講。很好地佢地嘅反應都幾正面。唔係只係畀啲廉價嘅關心我,反而係諗下點幫我實現啲遺願,或者甚至係,講下由同我傾計,點樣又令佢地反思自己嘅人生。

52. 係啦,我要嘅就係呢樣嘢。一個人死兩次,第一次入土為安,第二次係最後一次有人談論你。

53. 之前講嘅好多「成就」,雖然爽,但都係人死如燈滅,我釘蓋後,乜都冇。冇錯啦,去到某個位,當然追求Legacy.雖然找唔覺得有乜咁高尚,都係人怕被人遺忘。虛榮之嘛。

54. 我冇小朋友,亦不打算生。你可以話了無牽掛,但又可以話少左個活下去嘅理由,任你點講。話時話,早幾年未同我老母反面,佢其實有叫我生個B,話生嚟照顧我,講到佢都一把年紀,又不能旨意我老婆(你睇女人幾惡毒,而我心諗,難道就旨意你)。但我覺得成件事好不道德。佢就好奇怪我做乜忽然道德撚上身。但我覺得咁樣生個小朋友出嚟,件事好撚錯。後來我睇《媽媽的神奇小子》,講蘇樺偉老母,特登生多個,就係為咗自己走咗有人照顧蘇樺偉。你大約想像到個細仔有乜感受。

55. 但話說回頭,雖然我同我老母反咗枱,但我並冇咩「怪佢帶我嚟呢個世界受苦」,咁當然因為我嘅生命過得都幾爽。而點講都好,都有一定程度係因為天資,咁亦都係基因,咁佢都有一定貢獻。

56. 我會搞「馬蘭頭獎學金」,當然我死咗都可以繼續,但我不可能放低舊錢畀學校啲友。所以已經搵咗我朋友,到時去搵可以繼承我思想嘅人。

57. 我係想去影響更多人。所以我會想再寫書,甚至想去再講talk,但我唔係想做莊陳有,我冇佢咁偉大。我亦唔係做杏林子(?).唔係生命鬥士,唔係正能量。

58. 我絶對唔介意寫我嘅心路,我甚至願意去爭取「安樂死」,「協助自殺」,whatever you name it.但你諗起邊個?斌仔,

59. 嗰時我都有睇《我要安樂死》,都引起社會不少討論。但然後呢?第一本書好,但再出仲有冇人理?冇辦法的,慢慢地大家就覺得佢係一個attention seeking嘅煩膠,即使佢唔係。

60. 我欣賞嘅係邊個?Eugene O’Kelly。怇寫咗本書,《Chasing Day Light》。臨死前寫的。知唔知最偉大係乜?首先,佢生臘瘤,幾個月命,實情四個月就死撚埋,所以本書好短,其實未寫完就死咗,最後老婆埋尾。唔會死唔斷氣出幾十本。另外,佢係KPMG嘅CEO,人生勝利組,原本升到上頂位,就傳嚟呢個消息。如果佢只係一個普通人,呢本書唔會咁多人講。

61. 見到冇?真係冇公平的。

62. 然後我又諗起一套法國片,都唔少人講,真係好睇,《閃亮人生》(The Intouchables),講個坐輪椅嘅白人,同照顧佢嘅黑人嘅情詛。齊齊玩滑翔傘,飛車,溝女,學藝術,聽音樂。但知唔知成件事重點係乜?重點係個白人好撚好撚有錢嘛!否則邊有戲唱!

63. 所以,原諒我就係咁,但我都係覺得,我嘅故事,係值得得講嘅。

唔好拖累人,唔好拖累埃汾太,佢要有佢嘅生活

64. 一般我唔係嗰啲好介意滾搞人嘅人,而我有問題都會出聲叫人幫。但都係要講,我認真選擇了結我生命,就真係唔想拖累咁多人。

65. OK,最主要係埃汾太,我合法妻子。我爸爸年紀都唔細,冇可能照顧返我轉頭。我老母情況同上,加上反咗枱,我甚至都唔係好想見到佢(OK,盲咗「見」唔到,但你明我意思),我兩個妹同我唔係極之親近,亦坦白講句我對佢地並唔係特別好,冇理由要求佢地對我好。

66. 我唔知鬼佬有冇類似講法,應該有,但,「久病床前無孝子」,非常之咁有智慧。\

67. 我相信我嘅讀者,三十四歲,點都經歷過生離死別,好可能阿爺阿麻阿婆阿公嗰啲已不在,甚至父母都有可能不在,更不幸嘅可能經歷過朋友,戀人,仔女離世。

68. 但我相信,長痛不如短痛,親友離開固然難受,但更難受係長期臥病在床嘅折磨。病人不好受,身邊人亦唔好受。為乜?靈堂我見過有人談笑風生,有時亦真係對死者或生者嘅解脫,但在醫院,永遠係一片慘西。

69. 唔知大家有冇照顧過長期病人,或者殘疾人士。我冇,但我見過其他人咁做,我只係見,已經覺得辛苦。我想像唔到自己去做,更加想像唔到我去做被照顧嗰個。

70. 我阿麻走得相當快,佢的福氣。阿婆好似耐啲,但唔親,況且亦唔係老母親生老母,老母同佢都冇阿公咁親。阿公好似都走得OK快,但因為老母親,我都算親,成日探,幾深刻。

71. 但講災難當然係我阿爺,都搞咗一輪,仲要有一期在家。日日見住。佢又好虛弱,唔虛弱就好大脾氣鬧人,主要鬧我阿麻,我阿麻又哭哭啼啼,咁成日家嘈屋閉咁。大家都唔想,冇人有錯,社會嘅錯,為乜呢?幸好佢都唔係真係擺咗好耐。

72. 好啦,你諗下我個case,我盲咗,咁點?好簡單,埃汾太辭咗份工啦,全職照顧我。咁佢冇收入架啦喎。然後我都應該唔會有收入啦,真係日日錄斷音講感想咩,唔會有人再支持Patreon啦。咁即係齊齊食我嘅儲蓄啦。可能我地搬去台灣啦,生活指數平啲,況且好似對殘疾人友善啲

73. 咁,零收入,我副身家,兩個人食,在台灣,照計慳慳地,還可以啦。唔會咩好大壓力,但肯定唔係餐餐江振誠啦。

74. 之但係,又係嗰句,what for?whats the point?

75. 為何要延長一個,我本人都唔覺得特別有意思嘅生命呢?當然,可能到時我搵到新嘅意義,咁就最好啦。但如果冇呢?

76. 仲有,有冇諗過埃汾太嘅感受?

77. 之前寫王力宏,我都寫過,基本兩個人嘅嘢,就真係點離奇都有,只有佢兩個可以講,旁人係冇乜資格去判斷嘅。我對埃汾太好唔好呢啲,留返畀佢判斷啦。

78. 之但係,可以畀啲客觀啲嘅嘢大家睇到。好明顯地我係一個大男人,雖然唔打女人(從來都冇,一個都冇),但我係要傳統嗰種「男主外女主內」,雖然埃汾太有斷時間有返工,而家都有,但好長時間,佢都係打理晒屋企嘅各樣嘢,照顧晒我嘅起居飲食,等我可以專心工作,或者創作。

79. 唔止,你諗起,我最初話搞移民台灣,佢二話不說就辭咗份工過去,配合我嘅計劃。仲有,近年佢仲要容忍我越嚟越差嘅脾氣。點解越嚟越差?自從我開始有一邊眼盲咗,當然會影響我嘅性格。所以你見我近年寫文越嚟越有「力量」,亦都更加講錢。搵多幾個錢旁身呀。點知仲可以寫到幾耐?

80. 寫到呢度可能你又覺得佢好偉大,我條仆街唔知行乜運。咁但又要講下,喂,冇人迫佢嫁我啫。都係你情我願,你又不如諗下點解我娶佢。甚至佢冇開過口,我話結婚的。

81. 但可以肯定嘅係,為咗成就我,佢實情乜自己嘅生活,更加冇咩自己嘅夢想,亦唔係太多自己嘅社交圈子。好簡單,就係好傳統嘅相夫教子(雖然冇子),我好佢就開心,亦因為咁我娶佢。

82. 之但係,都總有個譜。佢最美好嘅十幾年,都畀咗我(今年結婚十周年,噢耶),咁,昆人都有個底線。我仲係咪好意思,要佢打後幾十年都照顧我?

83. 最仆街係,我唔係絶症嘛,只係盲咗,分分鐘擺多幾十年喎。咁佢打後幾十年嘅人生點?就係繼續照顧我?而我又唔係特別享受,what for,

84. 埃汾太仲後生,分分鐘仲可以改嫁,不過我冇偉大到叫佢咁做,因為我暫時想像唔到佢嫁咗第個人嘅畫面。

85. 但我肯定係,我死咗之後,我嘅遺產,加埋保險,夠佢衣食無憂食過世,追求自己想過嘅生活。

86. 但,就真係要早啲死,唔係一路坐食山崩。

你可以為我做啲乜?

88. 結果拖到差不多要開刀,都仲未寫完,唯有草草埋尾。因為我迷信,如果呢篇大埋唔到尾,我真係驚個手術會有問題。

89. OK,你可以做啲乜?

90. 首先,成個過程中,我發現原來要「死」都唔係咁易。因為我根本唔係咩絶症病人,好多可以「安樂死」嘅地方,都未必可以幫到我。咁當然我有睇過Dignitas之類,但仆你個街丫,一來收得貴。都算。但最仆街係,唔保證實成功喎,要評估先,而評估唔得,都唔會畀返錢你,我覺得幾搵笨。你有多啲資料可以話我知。當然你可以話,扯,你搵層樓跳咗佢咪得,但明顯沙特是對我,咁做嘅勇氣又要多好多,我都係想死得舒服啲。

91. 另外,真係付諸實行嘅,可能我想搞個「告別派對」之類。又係,諗到點搞話我知,硬係覺得好奇怪咁。我會諗,可能我釘咗後,在高流灣包返個場,等你地去食返餐咁。

92. 好啦,仲有,錢。真係乜都係錢。未訂我個Patreon嘅,記得訂。訂咗嘅,記得加碼。最好你去訂個40蚊美金年費,甚至100蚊美金年費,你當做定帛金又好,情緒勒索又好,咩都好。因為我篇文已經寫咗多次,咩都係錢。我盲咗,就咩收入都冇,埃汾太都係,咁就真係唔係幾好玩的。

93. 最後,作為朋友,你應該係share呢篇文吧。

或者,你可以搵我去講talk

94. 冇事嘅,就聽晚同大家報個平安。有事嘅,就同大家報個壞消息

==================

。Ivan Patreon 已經2000人訂!多謝大家!比別人知得多。subscribe now(bityl.co/9CyV) ,可以睇返晒以前嘅文。港美市場評點,專題號外,每日一圖,好文推介。每星期6篇,月費100. 畀年費仲有85

--

--

Ivan Li 李聲揚 - 金融肉骨茶

葉念琛,張小嫻,勞蘇,小企鵝,東歐。主要都係鍾意錢。去過下切爾諾貝爾同瓦努阿圖,教過下書,撈過下投行,最愛始終係寫文。相信香港人好醜陋,相信社會需要不受歡迎的言論。相信人生如現場睇波,買平飛嘅人噓得最大聲。 Facebook page/Patreon/IG : ivanliresearch.